30 de gener 2013

La resta portant 3.0

Aquests dies els meus alumnes de primària han començat a aprendre la resta portant i vaig pensar crear un recurs per poder ensenyar aquest concepte pas per pas.

Després de mirar i cercar per la xarxa i no trobar el recurs adequat, vaig pensar en crear-ne un. A més, els meus alumnes els agradaria més escoltar la veu del seu mestre en un vídeo del youtube!!!

Em vaig posar a treballar i, tot i ser el primer vídeo que faig d'aquest tipus, crec que em va sortir bastant potable (encara que té alguna errada d'edició, ja ho sé).

El que més em va sorprendre és la manera com els meus alumnes van agafar a la primera la mecànica de la resta portant!!!! Amb els resultats obtinguts, em sembla que no serà l'únic vídeo d'aquest tipus que faci perquè ja sabem que els nens i nenes de l'actualitat, els entra millor els aprenentatges utilitzant les noves tecnologies.

Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada